Úvod / Časté dotazy

Časté dotazy

1. Jak mohu u vás nakupovat?

2. Jak mohu s vámi spolupracovat?

3. Kde mohu vaše výrobky zakoupit?

4. Potřebuji poradit s objednávkou či produktem, jak mám postupovat?

5. Co dělat mám-li na kosmetický produkt reakci nebo se v průběhu expirace výrobku změní jeho vlastnosti (vůně, barva ap.)?

6. Mohu výrobek po zakoupení vrátit?

7. Testujete své výrobky na zvířatech?

 

1. Jak mohu u vás nakupovat?

Jsem běžný spotřebitel. Proveďte si v našem e-shopu registraci (v záhlaví webové stránky), následně budete mít přehled o svých objednávkách a využívat různé bonusy na nákup zboží.  
Více o bonusech a poštovném najdete v našich VOP zde. ( odstavec VI. a VIII.)
 

 

2. Jak mohu s vámi spolupracovat?

Jsem podnikatel/živnostník a chci s vaší kosmetikou dál pracovat či obchodovat (prodejce – e-shop či kamenný obchod se spřízněným sortimentem, činnosti kosmetické, masérské, lázeňské, zdravotnické ap.) a rád bych s vámi navázal spolupráci.
Zaregistrujte se v našem e-shopu, zaškrtněte prosím pole "Žádám o velkoobchodní podmínky". Do dvou pracovních dnů vám bude zasláno schválení registrace a přidělena naše Obchodní reprezentantka.
Následně již můžete v našem e-shopu nakupovat za zvýhodněné ceny a využívat bonusy velkoobchodníků.

 

 

3. Kde mohu vaše výrobky zakoupit?

Nákup je možný v našem e-shopu, zásilku odesíláme nejčastěji do 2-3 pracovních dnů. Další možností je nákup v sídle společnosti ve Vlčí Hoře. Otevírací dobu podnikové prodejny najdete zde.

Naše výrobky lze také zakoupit u našich velkoobchodních partnerů, jejich seznam najdete zde:
Pro ČR 
Pro SR  

 

 

4. Potřebuji poradit s objednávkou či produktem, jak mám postupovat?

Máte-li dotaz k vaší objednávce, faktuře či si chcete objednávku provést telefonicky, kontaktujte nás na e-mailu: nobilis@nobilis.cz, nebo volejte přímo do našeho ekonomického oddělení, tel: (+420) 777 111 434 v pracovní dny od 8.00 do 15.00 hod.

V případě dotazů k produktům, poradenství a případně nahlášení reklamace pište na nobilis@nobilis.cz, či nás kontaktujte na naší Zákaznické lince, tel: (+420) 725 606 741 v pracovní dny od 10.00 do 14.00 hodin.

Mnoho informací o produktech a jejich použití se také dozvíte v našem Přehledu použití výrobků, nebo prostřednictvím interaktivního průvodce, dále je v každé sekci možný výběr dle typologie pleti či certifikace. Zajímavé články k tématu aromaterapie najdete i v našem Blogu či na Facebooku. Cenné informace ke zdravotním potížím a bylinám lze najít i na stránkách Moje přírodní lékárna.

 

 

5. Co dělat mám-li na kosmetický produkt reakci nebo se v průběhu expirace výrobku změní jeho vlastnosti (vůně, barva ap.)?

Vzhledem k tomu, že příčin může být mnoho a je vhodné přistupovat ke každému případu individuálně, doporučujeme kontaktovat naši Zákaznickou linku (písemně, telefonicky), kde Vám poskytneme poradenství a další informace.
 

 

6. Mohu výrobek po zakoupení vrátit?

Výrobek lze vrátit pouze v případě, že byl zakoupen v našem e-shopu a klient je maloodběratel. Odstoupit od smlouvy lze ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží/výrobku. Předpokladem vrácení peněz je zaslání/předání výrobku zpět do Sídla společnosti. Zpět doručené zboží/výrobek musí být neporušené a neotevřené. Více o postupu naleznete v našich VOP zde (odstavec V.)

 

 

7. Testujete své výrobky na zvířatech?

Naše výrobky nejsou testovány na zvířatech. Navíc od roku 2013 je oficiálně zakázáno provádět testování na zvířatech u kosmetiky a surovin pro jejich výrobu, ani takto testované suroviny dovážet.
Šetrná práce s přírodními materiály je důležitou součástí filozofie naší společnosti. Proto jsou všechny suroviny zpracovávány s náležitou péčí. Z principu odmítáme živočišné suroviny a testování na zvířatech, jediné výjimky z živočišných surovin ve výrobcích Nobilis  Tilia jsou včelí produkty a kozí syrovátka.
Více k tomuto tématu naleznete zde.