Časté dotazy

1. Jak u vás mohu nakupovat?

Pokud jste náš zákazník a s našimi výrobky nepodnikáte (maloobchodní režim), je pro vás výhodné se v našem e-shopu zaregistrovat. Odkaz k registraci najdete v záhlaví webové stránky. Následně budete mít nejen přehled o vašich objednávkách, ale získáte od nás věrnostní odměnu.

Z každé své maloobchodní objednávky získáte tzv. kredity, které budete moci uplatnit dle svého uvážení v dalších objednávkách v průběhu roku. Pro získání a uplatnění kreditů je potřeba mít platný maloobchodní účet. Kredity odpovídají 2 % z celkové částky vaší objednávky a jejich platnost jsou dva roky od data, kdy jste kredity získali. Hodnota kreditů, které můžete uplatnit, se rovná hodnotě v korunách (slovenským zákazníkům se kredity přepočítávají na eura). Například máte-li nasbíraných 100 kreditů, můžete uplatnit slevu 100 Kč na vaši další objednávku. Aktuální stav kreditů uvidíte vždy po přihlášení ve svém účtu.

2. Jak s vámi mohu spolupracovat?

Pokud jste podnikatel/ živnostník a chcete s naší kosmetikou dál pracovat či obchodovat, rádi s vámi budeme spolupracovat. Zaregistrujte se v našem e-shopu pro obchodní partnery na adrese b2b.nobilis.cz. Nejdéle do dvou pracovních dnů vás bude kontaktovat obchodní oddělení Nobilis Tilia a vysvětlí vám veškeré podmínky pro velkoobchodní spolupráci. Spolupracujeme s prodejci přírodní kosmetiky - e-shopy či kamennými obchody se spřízněným sortimentem, podporujeme velkoobchodními podmínkami činnosti kosmetické, masérské, lázeňské, zdravotnické a podobně. Po domluvě s naším obchodním oddělení vám už nic nebrání v nákupech za zvýhodněné ceny a využívání velkoobchodních výhod.

3. Kde mohu vaše výrobky zakoupit?

Samozřejmě zejména v našem e-shopu a v podnikových prodejnách v sídle společnosti ve Vlčí Hoře, v Praze v pasáži Platýz, v OC Avion Shopping Parku Ostrava a také v prodejně Olympia Brno. Vaši internetovou objednávku odesíláme nejčastěji do 2-3 pracovních dnů, otevírací dobu podnikových prodejen najdete zde. Naše výrobky také najdete u našich velkoobchodních partnerů, kteří vám rádi poradí s výběrem nebo nabídnou ošetření s našimi výrobky.

4. Za jak dlouho mi od vás dorazí objednávka?

Vaši objednávku vyřizujeme obvykle do 2-3 pracovních dnů od jejího přijetí. Pokud je pro objednávku vše vyrobeno a skladem, může to být i dříve, což bude jistě milé překvapení.

5. Potřebuji poradit s objednávkou či produktem, jak mám postupovat?

Jsme tady pro vás a neváhejte se na nás obrátit. V rámci zákaznického servisu jsou vám naše kolegyně připravené pomoci v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin. Můžete nám napsat e-mail na adresu: nobilis@nobilis.cz, nebo nám zavolejte na telefonní číslo: (+420) 412 383 421.

V každé sekci na e-shopu máte možnost filtrovat výrobky nejen podle ceny, ale také podle typologie pleti či certifikace. Zajímavé články k tématu aromaterapie a použití výrobků najdete na našem bloguFacebooku. Cenné informace ke zdravotním potížím a účinkům bylin na vás čekají na stránkách Moje přírodní lékárna.

6. Co mám dělat, mám-li na kosmetický produkt reakci nebo se před uplynutím doby spotřeby výrobku změní jeho vlastnosti (vůně, barva a podobně)?

Příčin může být mnoho, proto přistupujeme ke každému případu individuálně. Kontaktujte naši zákaznickou linku (viz výše), kde vám poskytneme poradenství a další informace.

Zároveň připomínáme, že obsahové látky v éterických olejích a dalších látkách z přírodních zdrojů, které mohou mít vliv na barvu či vůni, se liší z roku na rok. A to podle toho, jestli víc prší nebo je sucho, podle nadmořské výšky, ve které se rostlina sbírá, podle země, kde roste či jak se pěstuje.

7. Mohu výrobek po zakoupení vrátit?

Výrobek můžete vrátit pouze v případě, že jste jej zakoupili v našem e-shopu a jste maloodběratel. Odstoupit od smlouvy lze ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednávky/ výrobku. Abychom vám mohli vrátit peníze, zašlete neporušený a neotevřený výrobek zpět na adresu sídla společnosti. Více o postupu vrácení zboží naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách zde.

8. Jak mám postupovat při reklamaci?

I reklamace se může čas od času přihodit, i když u nás to bývá zřídkakdy. Pro reklamaci vyplňte Reklamační list a zašlete nám jej elektronicky na e-mail: nobilis@nobilis.cz, poštou, nebo jej odevzdejte osobně v sídle společnosti. Poté vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu podle konkrétní reklamace.

9. Testujete vaše výrobky na zvířatech?

Naše výrobky nejsou testovány na zvířatech. Od roku 2013 je oficiálně zakázáno provádět testování na zvířatech u kosmetiky i surovin pro jejich výrobu, a ani takto testované suroviny dovážet do České republiky. Šetrná práce s přírodními materiály je důležitou součástí filozofie naší společnosti. Proto jsou všechny suroviny zpracovávány s náležitou péčí. Jediné živočišné suroviny ve výrobcích Nobilis Tilia jsou včelí produkty. Více k tomuto tématu naleznete zde.