Časté dotazy

1. Jak u vás mohu nakupovat?

Pokud jste náš zákazník a s našimi výrobky nepodnikáte, je pro vás výhodné se v našem e-shopu zaregistrovat. Odkaz k registraci najdete v záhlaví webové stránky. Následně budete mít nejen přehled o vašich objednávkách, ale získáte od nás věrnostní odměnu.

Z každé své objednávky získáte tzv. kredity, které budete moci uplatnit dle svého uvážení v dalších objednávkách v průběhu roku. Pro získání a uplatnění kreditů je potřeba mít platný maloobchodní účet. Kredity odpovídají 2 % z celkové částky vaší objednávky a jejich platnost jsou dva roky od data, kdy jste kredity získali. Hodnota kreditů, které můžete uplatnit, se rovná hodnotě v korunách (slovenským zákazníkům se kredity přepočítávají na eura). Například máte-li nasbíraných 100 kreditů, můžete uplatnit slevu 100 Kč na vaši další objednávku. Aktuální stav kreditů uvidíte vždy po přihlášení ve svém účtu.

2. Jak s vámi mohu spolupracovat?

Pokud jste podnikatel/ živnostník a chcete s naší kosmetikou dál pracovat či obchodovat, rádi s vámi budeme spolupracovat. Zaregistrujte se v našem e-shopu a při registraci zaškrtněte pole „Velkoobchod“. Do dvou pracovních dnů vás bude kontaktovat obchodní oddělení Nobilis Tilia a vysvětlí vám veškeré podmínky pro velkoobchodní spolupráci. Spolupracujeme s prodejci přírodní kosmetiky - e-shopy či kamennými obchody se spřízněným sortimentem, podporujeme velkoobchodními podmínkami činnosti kosmetické, masérské, lázeňské, zdravotnické a podobně. Po domluvě s naším obchodním oddělení vám už nic nebrání v nákupech za zvýhodněné ceny a využívání velkoobchodních bonusů.

3. Kde mohu vaše výrobky zakoupit?

Samozřejmě zejména v našem e-shopupodnikové prodejně v sídle společnosti ve Vlčí Hoře. Vaši internetovou objednávku odesíláme nejčastěji do 2-3 pracovních dnů, otevírací dobu podnikové prodejny najdete zde. Naše výrobky také najdete u našich velkoobchodních partnerů, kteří vám rádi poradí s výběrem nebo nabídnou ošetření s našimi výrobky.

Seznam prodejních míst v ČR

Seznam prodejních míst v SR

4. Za jak dlouho mi od vás dorazí objednávka?

Vaši objednávku vyřizujeme obvykledo 2-3 pracovních dnů od jejího přijetí. Pokud je pro objednávku vše vyrobeno a skladem, může to být i dříve, což bude jistě milé překvapení.

5. Potřebuji poradit s objednávkou či produktem, jak mám postupovat?

Jsme tady pro vás a neváhejte se na nás obrátit. Naše kolegyně na zákaznické lince jsou připravené vám pomoci v pracovní dny od 8.00 do 15.00 hodin. Můžete nám napsat e-mail na adresu: nobilis@nobilis.cz, nebo nám zavolejte na telefonní číslo: (+420) 412 383 421.

V každé sekci na e-shopu máte možnost filtrovat výrobky nejen podle ceny, ale také podle typologie pleti či certifikace. Zajímavé články k tématu aromaterapie a použití výrobků najdete na našem bloguFacebooku. Cenné informace ke zdravotním potížím a účinkům bylin na vás čekají na stránkách Moje přírodní lékárna.

6. Co mám dělat, mám-li na kosmetický produkt reakci nebo se před uplynutím doby spotřeby výrobku změní jeho vlastnosti (vůně, barva a podobně)?

Příčin může být mnoho, proto přistupujeme ke každému případu individuálně. Kontaktujte naši zákaznickou linku (viz výše), kde vám poskytneme poradenství a další informace.

7. Mohu výrobek po zakoupení vrátit?

Výrobek můžete vrátit pouze v případě, že jste jej zakoupili v našem e-shopu a jste maloodběratel. Odstoupit od smlouvy lze ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednávky/ výrobku. Abychom vám mohli vrátit peníze, zašlete neporušený a neotevřený výrobek zpět na adresu sídla společnosti. Více o postupu vrácení zboží naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách zde.

8. Jak mám postupovat při reklamaci?

I reklamace se může čas od času přihodit, i když u nás to bývá zřídkakdy. Pro reklamaci vyplňte Reklamační list a zašlete nám jej elektronicky na e-mail: nobilis@nobilis.cz, poštou, nebo jej odevzdejte osobně v sídle společnosti. Poté vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu podle konkrétní reklamace.

9. Testujete vaše výrobky na zvířatech?

Naše výrobky nejsou testovány na zvířatech. Od roku 2013 je oficiálně zakázáno provádět testování na zvířatech u kosmetiky i surovin pro jejich výrobu, a ani takto testované suroviny dovážet do České republiky. Šetrná práce s přírodními materiály je důležitou součástí filozofie naší společnosti. Proto jsou všechny suroviny zpracovávány s náležitou péčí. Jediné živočišné suroviny ve výrobcích Nobilis Tilia jsou včelí produkty. Více k tomuto tématu naleznete zde.